USDA investeert $ 20,2 miljoen in Dairy Business Innovation Initiatives

DBI kende 18,4 miljoen dollar toe aan drie huidige initiatieven van de Universiteit van Tennessee, Vermont Agency for Food and Marketing en de Universiteit van Wisconsin, en 1,8 miljoen dollar aan de California State University Fresno.

Sinds de start in 2019 hebben DBI-initiatieven technische assistentie en subsubsidies verleend aan melkveehouders en bedrijven in hun regio’s, geholpen bij de ontwikkeling van businessplannen, marketing en branding, evenals het vergroten van de toegang tot innovatieve productie- en verwerkingstechnieken om de ontwikkeling te ondersteunen van producten met toegevoegde waarde.

“Deze prijzen zullen de reikwijdte van het Dairy Business Innovation-programma uitbreiden en de broodnodige ondersteuning bieden aan kleine melkveebedrijven en bedrijven terwijl ze blijven herstellen van de pandemie”,zei USDA-staatssecretaris voor marketing- en regelgevingsprogramma’s Jenny Moffitt.

“Naast initiatieven in het zuidoosten, noordoosten en middenwesten wordt een nieuw initiatief voor de Pacifische kust gefinancierd, geleid door de California State University Fresno. Deze DBI-initiatieven bieden de zuivelindustrie extra capaciteit en expertise die verder gaan dan onmiddellijke hulp en de weg vrijmaken voor een veiligere toekomst.”

University of Tennessee – Het Centre for Profitable Agriculture van de University of Tennessee biedt educatieve mogelijkheden om producenten te helpen bij het starten of uitbreiden van een zuivelbedrijf in het zuidoosten (Alabama, Arkansas, Florida, Georgia, Kentucky, Louisiana, Mississippi, North Carolina, South Carolina, Tennessee, Virginia en West Virginia) om financiële risico’s te beheersen door kansen te evalueren om zuivelproducten met toegevoegde waarde te ontwikkelen en op de markt te brengen.

creditSource link

We zullen blij zijn om uw mening te zien

Leave a reply

Slagerijpeterenzoon.nl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart